Techtron ZA-100- zaawansowany moduł zasilania:
- bardzo dobra jakość wykonania - produkcja polska
- dokładna mikroprocesorowa kontrola napięcia
- brak zawodnych elementów mechanicznych (przekaźniki)
- wysoka sprawność (nawet 99,9%)
- małe wymiary
- wybór napięcia, przy którym układ zostanie odłączony (5 progów do wyboru)
- pracuje automatycznie z napięciem 12V lub 24V
- niski pobór prądu na własne potrzeby <20mA @12V
- możliwość ręcznego załączenia bez względu na napięcie
- możliwość pracy w temperaturze od -20°C do 50°C
- model wyższy od popularnego ZA-40

Układ zabezpieczający akumulator przed głębokim rozładowaniem ZA-100 TECHTRON to układ, który zabezpiecza akumulator przed głębokim lub zbyt głębokim rozładowaniem.
Głębokie rozładowanie akumulatora prowadzi do jego szybszego ponadnormatywnego zużycia - często uniemożliwia uruchomienie silnika.
Moduł zasilania szczególny przydatny do:
- wideorejestratorów samochodowych pracujących także w trybie parking
- układów ogrzewania (np. webasto)
- dodatkowego oświetlenia
- małych przetwornic DC/AC
- przetwornic DC/DC
- radioodbiorników
- ładowarek
- innych odbiorników napięcia stałego.

Często ww. urządzenia albo nie mają zabezpieczenia lub jest ono na tyle nisko ustawione, że możemy mieć problem z uruchomieniem pojazdu lub z błędami w komputerze pokładowym (komunikat zbyt niskie napięcie).
Urządzenie automatycznie wyłączy zasilanie podłączonych urzązeń, jeśli napięcie spadnie do poziomu 10.6/11.2/11.6/12.0/12.3V (instalacje 12V) lub 21.2/22.4/23.2/24.0/24.6V (instalacje 24V) - dzięki czemu Twój akumulator odpali auto po całej nocy czuwania.
Informacje o stanie pracy prezentowane za pomocą LED (także progi odłączenia widoczne na kolorowych diodach).
Do zabezpieczenia nie można podłączać dużych przetwornic np. IPS-3000, IPS-4000, IPS-5000, Sinus3000, Sinus4000, oraz cewek, silników (które po odłączeniu mogą wygenerować "wsteczne" napięcie).
Ze względu na jakość wykonania i możliwości konfiguracji moduł ten często stosujemy w naszych serwisie przy montażu kamer samochodowych.
Moduł sprawdza się w hybrydach Toyoty.
Specyfikacja:
- napięcie pracy: 12V (10-15,5V) / 24V (20-31V)
- maksymalny prąd: 100A
- zalecane zabezpieczenie bezpiecznikiem max: 80A
- rolerancja pomiaru: ± 5%
- wymiary: wys. 25 mm / szer. 60mm / dł. 105 mm
- temperatura pracy:-20 do +50°C