- produkt polski wraz z polskimi poradnikami
- jeden z najbardziej funkcjonalnych interfejsów do diagnostyki i prac na licznikach dostępny na rynku
- oprócz komunikacji po linii K oraz po szynie CAN obsługuje również protokół UDS
- wysoka jakość wykonania.
Interfejs polecany do aut grupy VAG z roczników 1988-2008:
- Volkswagen
- Audi
- Skoda
- Seat
Do czego można użyć ten interfejs OBD-2 kompatybilny z VAG Commander 3.6?
- odczytu wszystkich modułów elektronicznych od 0x01 do 0x80
- głęboka diagnostyka (nie tylko ECU)
- kasowania błędów, inspekcji
- kasowanie CRASH DATA podczas naprawy sterownika poduszek powietrznych
- wyłączenie poduszek powietrznych
- LIVE DATA
- zamrożone ramki "freeze frames"
- kodowania dodatkowych funkcji
- kodowania przy retrofit
- kodowania kluczy i immobilizera (np. wyłączenia)
- aktualizacji sterowników
- wykonywania adaptacji
- sprawdzenie przebiegu na silniku w porównaniu z licznikiem podczas zakupu nowego samochodu
- zmiany wskazań licznika po jego wymianie (korekta w innych celach jest nielegalna)
- załadowanie odpowiedniego wsadu do pamięci licznika podczas przerabiania samochodu angielskiego na normy EU
- usunięcie blokady TV.

Kabel K+CAN z jednej strony zakończony jest złączem OBD-II a z drugiej strony złączem USB (do komputera).Długość kabla połączeniowego ok. 100cm.Przykładowe możliwości interfejsu:
- sprawdzenie przed zakupem czy licznik nie był "kręcony"
- sprawdzenie co się zepsuło przed oddaniem samochodu do warsztatu
- zmiana mil na km w liczniku
- włączenie / wyłączenie Immobilizera
- programowanie Immobilizera
- odczyt/Zapis kodu PIN z Immobilizera
- dodawanie kluczyków bez znajomości kodu PIN IMMO
- aktywacja MMI TV w Audi A6, A8, Q7
- kasowanie błędów poduszki powietrznej
- diagnoza najnowszych modeli jak Golf 5 czy Passat B6
- odczyt kodu PIN z silnika
- odczyt Security Access Code i Login WFS
- odczyt i kasowanie błędów ze wszystkich modułów
- odczyt parametrów w czasie rzeczywistym "LIVE DATA"
- odczyt pamięci FLASH ECU EDC15x, EDC16x, ME7x, MED751
- odczyt pamięci z niektórych innych modułów np. ECU, EZS-Kessy
- oraz wiele innych zastosowań

Urządzenie łączy się z
licznikami oraz sterownikami, co pozwala na odczyt PIN z silnika oraz Immo, kodowanie kluczy, odczyt/edycję/zapis EEPROM, oraz wiele innych opisanych poniżej:
-
- ogólna diagnostyka od 1988 do 2008 roku
- praca na licznikach od 1988 do 2008 roku
- praca na immobilizerach od 1988 do 2008 roku
- odczyt zapis EEPROM od 1988 do 2008 roku
DOKŁADNIEJSZE LISTY OBSŁUGIWANYCH SAMOCHODÓW:
LICZNIK, LOGIN , ODCZYT/ZAPIS/ EDYCJA EEPROM- CAN
- VW Golf 5
- VW Golf 5 Visteon
- VW Jetta (MY2006)
- VW Caddy
- VW Crossgolf
- VW Touaran
- VW EOS
- VW Individual
- VW Passat platform B6 (MY2006)
- Seat Toledo (CAN)
- Seat Leon (CAN)
- Seat Altea
- Seat Altea XL
- Skoda Octavia II
- Skoda Scout
- Audi A3 do 2008r
- Audi A8 do 2007r
- Audi A6
- Audi Q7
- Audi Allroad 2004+
LICZNIK, LOGIN, ODCZYT/ZAPIS/ EDYCJA EEPROM - LINIA K
- Audi A2 (K)
- Audi A3 VDO/M73 do 2003r (K)
- Audi A4 VDO/M73 (K)
- Audi A4 BOSCH RB4 do 2002r. (K)
- Audi A4 BOSCH RB4 CRYPTO od 2001r.(K)
- Audi A4 BOSCH RB8 od 2004r. (K)
- Audi A6 VDO (K)
- Audi Allroad (K) do 2004
- Audi A8 do stycznia 1999
- Audi TT (K)
- Seat Alhambra (K)
- Seat Arosa (K)
- Seat Cordoba po 1999 (K)
- Seat Ibiza VDO po 1999 (K) (MY2007 )
- Seat Leon (K)
- Seat Toledo (K)
- Skoda Octavia (K)
- Skoda Superb (K)
- Skoda Roomster (K) (MY2007 )
- Skoda Fabia (K) (MY2007 )
- VW Bora (K)
- VW Beetle (K)
- VW Golf4 VDO/Motometer/BOSCH RB(K)
- VW Jetta (K)
- VW Passat B5 (K)
- VW Polo VDO/Motometer (K) (MY2007 )
- VW Sharan (K)
- VW T4/T5 VDO (K) (MY2007)
- interfejs diagnostyczny OBD-II na PC - VAG K+CAN 3.6 COMMANDER
- dowód zakupu (paragon/faktura VAT)
W zestawie nie ma płyty z oprogramowaniem. Dołączony jest link do pobrania sterowników z internetu.
Uwaga! Przeczytaj koniecznie przed zakupem poniższe informacje, aby uniknąć nieporozumień.
Kabel do VAG COMMANDER 3.6 z tej oferty umożliwia pracę z oprogramowaniem serwisowym - przeznaczony jest dla osób znających się na kodowaniu i diagnostyce.
Niestety nie oferujemy dodatkowej pomocy technicznej przy instalacji oprogramowania i jego eksploatacji. (poza poradnikami w linku dołączonym do interfejsu).
Bardzo dużo informacji (np. instrukcje krok po kroku) można znaleźć na polskich forach internetowych VAG - wymaga to jednak lektury i chęci uczenia się przez użytkownika.
W internecie jest dostępnych wiele bezpłatnych informacji jak programować i diagnozować auta grupy VAG, na przykład:
https://forum.vw-passat.pl/forum/23-diagnostyka-vag/
Posiadamy w ofercie sprzęt diagnostyczny OBD-2, ale nie prowadzimy warsztatu samochodowego.
Niestety nie możemy sprawdzić wielu bardziej szczegółowych zagadnień - nie sposób posiadać wszystkich pojazdów do testów.
Biorąc pod uwagę zaawansowaną specyfikę sprzedawanych produktów (połączenie interfejs / auto / aplikacja komputerowa) polecamy zakup i przetestowanie produktu we własnych warunkach.
W razie niepowodzenia / niespełnienia oczekiwań jest możliwość zwrotu towaru w ustawowym terminie.